Tabletter i drivor!

Jaha idag har jag kommit fram till den högsta dosen som jag ska ta av anti-deppisarna.
Det jag har märkt är att jag inte grubblar speciellt mycket längre. Det känns skumt. Jag som är en en van tänkare har liksom ganska tomt i hjärnkontoret. Ibland kan jag få funderarmössan på mig men oftast är det ganska stiljte. Otäck känsla men också ganska skönt att slippa vända ut och in på alla senarier som KAN hända. 
Jag sover mycket bättre. Jag hör ingenting heller vilket är helt underbart.
Äntligen får jag sova hela nätter. Jag vill liksom inte gå upp haha...det har väl aldrig hänt tidigare?!
Förut stressade jag upp så fort jag blinka till med ögonen. Nu får jag kämpa mig upp. Skönt! :)
 
Samtidigt är det läskigt, jag vill kunna kontrollera mig själv, inte kontrolleras av en tablett. 
 
Som ni ser så är jag väldigt kluven i mina känslor och tankar.
Vi får se hur jag tycker efter jag svalt min maxdos 50mg.
 
todilooo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mallansvrld.blogg.se

Jag skriver om mina betraktelser och funderingar från mitt perspektiv som 3-barns mamma och vilsen industriarbetare som fått diagnos utmattningssyndrom och panikångest.

RSS 2.0